niedziela, 6 lutego 2011

Sunday.

Nie mam pojęcia dlaczego ktoś niedzielę nazwał SUNDAY, jaaak słońca nie ma wcale. Wczoraj too dopiero był halny! U was tak samo? o.O Noo nic..weekend się konczy, i zaczyna się najbardziej wyczerpujący tydzień tego roku szkolnego, alee damy raade. Już ściągi na jutro gotowe więc jakos pójdzie. 

-Robisz czasem ściągi?
-Zdarza się, ale to wtedy, gdy nie mogę znaleźć innego sposobu, aby się czegoś nauczyć
-Widać..
-Dlaczego tak myślisz?
-Bo widzisz… Perfekcyjnie opanowałeś najmniejsze czcionki. Wszystkie ważne słowa wypowiadasz właśnie takim Arialem, czwórką. Jakbyś nie był niczego pewien.
-Hmm. A nie pomyślałaś, że o takich rzeczach mówi się szeptem, że tego nie trzeba wykrzyczeć Georgia siedziemdziesiątką dwójką? To, co piękne jest wewnątrz...
-Teraz rozumiem.. A czy możesz chcąc raz powiększyć czcionkę?
-KOCHAM Cię!
-Caps Lock, podkreślenie, Calibri, 100
Tak możesz mówić mi zawsze..
Kocham Cię..



8 komentarzy:

  1. dzięki ;d daaaaaaaaaaaaamy radeeeeeeeeee

    OdpowiedzUsuń
  2. i właśnie dlatego napisałam [ze szpitala], bo samej mi to przyszło na myśl, że niektórzy tak pomyślą ...

    OdpowiedzUsuń
  3. haha a jednak. ;d aaaj ten Twój dziadek kryminalista.

    OdpowiedzUsuń
  4. ej, ej, mój dziadek nie jest kryminalistą, nie popełnił żadnego przestępstwa ! (chyba ) hahaha xd

    OdpowiedzUsuń
  5. Hahaha. Też kiedyś zastanawiałam się czrmu nd to sunday. ;d

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ciekawy pomysł: zacząć do ściąg i przez typ czcionki dojść do wyznań miłosnych. :P Ale chyba najlepiej jest POWIEDZIEĆ komuś, że się go kocha, a nie pisać to. ;-) W każdym razie moje pierwsze i szczere "Kocham Cię" wyszło z ust i trafiło do adresata jako fala dźwiękowa, a nie kilka znaków na kartce. ;-) A Ty? Masz komu to POWIEDZIEĆ? ;-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Cześć, tu Daria ;) znalazłam sie na Twoim blogu przypadkowo, a właściwie na pb, a później to juz znalazłam sie tu. Musze przyznac, ze podobają mi sie Twoje zdj.Podba mi sie wgl ten dialog^^
    myśle, że bd tu często zaglądać. Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń